tururi virtuale 3D in retail

De ce Tururi Virtuale 3D in retail?

Tururile virtuale 3D, ca si instrumente inovative de visual marketing, isi gasesc aplicabilitatea in absolut toate ramurile de servicii, de productie si in retail. Nu CUM poti folosi turul virtual 3D in afacerea ta, este intrebarea corecta ci mai exact DE CE sa il folosesti? De CUM ne ocupam noi, cei de la 3D VISUAL SPACE SOLUTION, odata ce tie iti este foarte clar DE CE-ul.

Despre DE CE-ul acestui instrument de marketing in afacerea ta de retail, este vorba in articolul de mai jos. Ne vom ocupa de context si tendinte in e-commerce, de facilitatile pachetului de tur virtual 3D oferite domeniului retail si evident, de beneficiile implementarii unui asemenea instrument de visual marketing.

Sa le luam pe rand:

Tendinte in afacerile de retail online

Suntem intr-un an nou, intr-o decada noua. Singura constanta este SCHIMBAREA. Oamenii isi schimba modul in care fac cumparaturile (ne-a ajutat si pandemia sa trecem mai mult in online), iar afacerile online isi schimba strategia de management, incluzand aici si pe cea de marketing.

Putem scrie articole intregi despre cum a evoluat e-commerce-ul in ultimele 2 decenii, insa pana la urma tot ce te intereseaza este: Unde suntem acum si incotro ne indreptam?

Unde suntem acum? Conform statisticilor oferite de Statista, piata mondiala de e-commerce a atins 3.5 trilioane de dolari si reprezinta in acest moment 14% din vanzarile globale din retail. Impresionant, nu?

Catre ce ne indreptam? Ei bine, tot conform celor de la Statista, principalele tendinte sunt:

AR – Realitatea Augmentata – a devenit un instrument de schimbare majora, de pozitionare si un avantaj competitiv serios al companiilor care implementeaza asa ceva. Realitatea augmentata ofera potentialilor clienti posibilitatea de a intelege mai bine, tridimensional, produsele, influentand de multe ori vital, decizia de cumparare. Cum mai toata lumea achizitioneaza online, nu are timp sa mearga fizic prin magazine, mai ales ca unele sunt doar magazine online, oferirea/ne oferirea unor experiente cat mai apropiate de realitate, te poate urca mult in fata sau te poate scoate efectiv din competitie.

Exemple: clientii pot vedea cum le sta cu o haina, cu diverse tipuri de ochelari, palarii, bijuterii, ceasuri, pot vedea cum ar arata camera lor cu peretii vopsiti in culoarea A sau B, sau cum ar arata mobila X in living. Realitatea augmentata in stransa legatura cu tururile virtuale 3D duc retailul intr-o noua era.

Interogarea vocala este in crestere. Se estimeaza ca aproximativ 40% din proprietarii de case, vor dispune pana la finalul anului 2025, de sisteme de interogare vocala pentru orice. Deja multi folosesc sistemul de asistenta vocala de la Google sau de la Amazon Alexa pentru a verifica vremea si pentru a face achizitii online.

Imagineaza-ti acest scenariu: Esti in propria bucatarie si realizezi ca nu mai ai lapte sau faina, sau ai ramas fara mancare pentru animalele de companie. Tot ce poti sa faci este sa le comanzi online prin voce de la cel mai apropiat magazin, sa compari preturile sau sa cauti inteligent cel mai apropiat magazin care are produsul pe stoc si e la cel mai bun pret dintre toate magazinele din zona. Economisesti timp cu a cauta produsele, cu a introduce datele bancare si mai mult, sistemul poate arhiva cumparaturile anterioare si te poate avertiza la anumite intervale de timp, fie ca expira produsele, fie ca ar fi cazul sa iti reinoiesti stocurile.

Cu cat mai multa lume va avea acces la aceasta tehnologie, cu atat mai confortabili se vor simti utilizand-o.

Inteligenta artificiala ajuta magazinele sa isi inteleaga din ce in ce mai bine clientii si vizitatorii.

Cum totul se muta in online, in realitate virtuala, in 3D, in realitate augmentata, prezenta unui agent de vanzari virtual care sa fie extrem de bine pregatit, care sa detina mii de informatii utile, sa ofere recomandari personalizate de produse in baza nevoilor individuale ale fiecarui client, este deja o chestiune de timp pana isi va gasi implementare. Deja exista forme de asistenta virtuala prin Etichetele Informative ce pot fi plasate in cadrul tururilor virtuale 3D. Este ca nimic din ce stiam ca se numeste retail nu isi mai gaseste locul in comertul viitorului?

Inteligenta artificiala poate ajuta:

  • oamenii de afaceri sa invete mai multe despre prospectii lor pentru a le oferi experiente personalizate;
  • la automatizarea serviciului de „suport clienti” prin utilizarea chatbot-urilor.
  • la optimizarea preturilor, discounturilor sau previzionarea cererii.

Experiente individualizate.

Datorita cresterii prezentei inteligentei artificiale in e-commerce, un aspect adesea uitat in translatarea afacerilor de retail in mediul online, este experienta individuala a cumparatorului. In mod fizic, omul intra in magazin si experimenteaza singur, vizual, auditiv si kinestezic, produsele. Achizitia este o adevarata calatorie, aventura, un cumul de simturi si de emotii. De aceea realitatea augmentata impreuna cu inteligenta artificiala si tururile virtuale 3D, precum si alte tehnologii inteligente, vor putea reda omului acele experiente personalizate pe care le avea in trecut.

Cumparaturile in regim mobile sunt in continua crestere si diversificare. 

Daca pana acum am vorbit despre ce face e-commerce-ul ca sa reduca decalajul intre cumparatura fizica si cea online, un lucru pe care nu uita sa il faca in mod constant si care este in continua crestere, il reprezinta accesibilitatea/abilitatea de a putea achizitiona de oriunde.

In 2019, Statista a estimat ca undeva la finele anului 2021, 73% din vanzarile de e-commerce se vor face de pe dispozitivele mobile.

Ce spui de afacerea ta? Este ea pregatita pentru retailul viitorului? Ai de gand sa tii pasul cu tendintele sau inca te mai gandesti ca toate acestea sunt un vis? Multe din aceste tehnologii sunt inca experimentale sau costa foarte multi bani. Nu acest lucru este valabil si pentru tururile virtuale 3D si etichetele informative care pot fi introduse in ele.

In loc sa astepti sa iti permiti financiar o mare schimbare, de ce nu implementezi lucrurile in pasi marunti, pentru a fi mereu in fata concurentei tale si pentru ati creste notorietatea. Oamenii duc des vorba magazinelor care i-au ajutat sa faca cele mai bune alegeri economisindu-le in acelasi timp, extrem de pretios timp.

Investeste ASTAZI intr-un tur virtual 3D. Solicita o discutie online cu specialistii nostri

Exemple de tururi virtuale 3D in retail

Prin amabilitatea partenerilor nostri din tari precum canada, SUA, Australia, am putut exemplifica mai sus cum poate turul virtual 3D sa ajute afecerile din retail. Cum ar fi fost sa fie afacerea ta cea prezentata unei tari intregi?

Ce pot contine pachetele de tururi virtuale 3D in domeniul retail?

  • Turul virtual 3D al magazinului tau. Nu ai un magazin propriu, poti gasi un spatiu de expunere a produselor tale, spatiu ce poate fi scanat 3D;
  • Etichete Informative, acei agentii de vanzari de mare profesionalism, care ofera oamenilor informatii vitale si complete. Etichetele informative pot fi de tip text, imagine, imagine interactiva, video, harta, fisiere pdf, fisiere audio.
  • Materiale Social media : fotografii HD, fotografii 360, fotografii interactive, mini videouri.

Beneficii tururi virtuale 3D in afacerile din retail

Am expus deja detaliat, mai sus, care sunt, global, tendintele viitoare ale retailului.

  • Turul virtual 3D te ajuta sa tii pasul cu tendintele viitorului in retail;
  • Creste exponential vizibilitatea si notorietatea firmei;
  • Te ajuta sa oferi clientilor tai niste experiente virtuale de neuitat;
  • Iti creeaza un real avantaj competitiv ceea ce se reflecta mai departe in cresterea numarului de clienti si in fidelizarea acestora.
  • Turul virtual al afacerii tale intra in portofoliul nostru de lucrari si primeste automat expunere (exemplificam diverse idei si concepte cu ajutorul tururilor virtuale ale clientilor nostri). De asemenea afacerea ta este promovata GRATUIT, pe canelele noastre de Social Media. Pe cine ai mai gasit tu sa te promoveze gratuit?

VREI SA FACI UN TEST GRATUIT?

Pentru ca am vorbit de retail si de tendintele viitorului in asociere cu tururi virtuale 3D si despre cum pot ele ajuta acest tip de retail, iti propunem un TEST, un joc, un experiment.

Testul consta in a accesa de pe mobil un tur virtual 3D printr-un link, dupa care dand click pe un anumit buton dintr-o anumita eticheta informativa, cu ajutorul Instagramului si a camerei mobile a telefonului tau, vei putea vedea daca ti se potrivesc cateva perechi de ochelari si care din ele iti sta mai bine.

ceva de genul asta va trebui sa obtii si tu la final 🙂

Ti se pare interesant? Da-ne adresa ta de e-mail si numele si iti trimitem instantaneu pe mail pasii de urmat pentru test. In emailul respectiv te si recompensam cu o oferta de nerefuzat pentru afacerea ta in retail.