Etichetea Informativa -foto

Etichete Informative: noul agent de vanzari

Odata cu intrarea potentialului client in turul virtual 3D al afacerii tale, procesul de vanzare a fost declansat automat. Turul virtual 3D ii ofera acestuia o experienta vizuala si uneori si auditiva, extrem de captivanta, insa este oare suficient acest lucru pentru a-l determina sa cumpere sau sa rezerve? Nu chiar. Ai nevoie de putin ajutor si acest ajutor vine de la Etichetele Informative. In articolul de mai jos, ne propunem sa iti explicam ce sunt aceste Etichete Informative, de cate tipuri sunt ele si cum te pot ajuta in promovarea afacerii tale si in vanzari.

Etichetele informative sunt noul tau Agent de Vanzari Digital

Ce face experienta unui tur virtual 3D si mai captivanta este tocmai acest mini tool de marketing capabil sa introduca in turul virtual pe cel mai bun agent al tau de vanzari. Acest reprezentant virtual al afacerii tale nu va avea alt scop decat acela de a capta atentia vizitatorului si de a o directiona catre anumite elemente calitative sau anumite detalii definitorii in procesul de luare a unei decizii finale de cumparare. Ai mai intalnit vreodata ceva mai „cool” decat asta?

Precum agentul tau de vanzari ideal, aceasta tehnologie „Eticheta Informativa” vorbeste strict la obiect, nu uita sa prezinte nicio informatie de valoare si presteaza acelasi nivel calitativ 24/24 si 7/7. Sa mai spunem ca din punct de vedere al costurilor de „angajare” este mult mai atractiv?

Ce sunt mai exact etichetele informative?

Etichetele Informative sunt simple „pioneze” ce apar vizibile din orice perspectiva, pe masura ce vizitatorul inainteaza in cadrul turului virtual 3D. Atunci cand vizitatorul trece cu mousul pe deasupra unei astfel de pioneze, aceasta se deschide permitand vizitatorului accesul la informatiile pe care le contine.

Cateva exemple de etichete informative

  • „Marcel Dumbrava – este expertul nostru in… .Fiind un membru de baza al echipei noastre, el te poate ajuta pe tine cu…. A, B, C”
  • „Stiai ca toata curtea exterioara proprietatii dispune de un sistem automat de irigare astfel incat sa nu iti mai bati capul cu udatul?”
  • „Iata cum a realizat echipa noastra acest produs. Urmareste videoul alaturat”

Ai nevoie si de latura Kinestezica? Iata 2 exemple de tururi virtuale 3D care contin astfel de etichete informative. Exploreaza, da click pe ele, citeste informatia

  • Comunitatea The Dress Up – un excelent si inovativ concept de business, orientat cu predilectie catre femei, dar nici barbatii nu sunt exclusi.
  • Hotel Kaban Boutique – un hotel in inima Bucovinei, parca rupt din peisajele scandinave.

De cate tipuri pot fi Etichetele Informative?

Ce face ca etichetele informative sa fie atat de atractive si eficiente, este tocmai multitudintea de tipologii de etichete. Combinarea diferitelor tipul de etichete precum si utilizarea etichetei corecte pentru un anumit tip de informatie, reprezinta deja o arta ce sta in mana fiecarui proprietar de tur virtual. Din fericire, echipa noastra este specialista in asa ceva, foarte creativa si gata sa construiasca cea mai buna strategie pentru tine si afacerea ta.

Etichetele, dupa tipul de informatie prezentata, se impart in : etichete simple, etichete media foto, etichete media video, etichete media audio, etichete harta, etichete pdf.

Etichete Informative Simple: Text + Link

Etichete Informative - text

Sunt acele etichete care contin un titlu de 60 caractere, un text de maxim 1000 caractere si un link care redirectioneaza vizitatorul catre un alt site, catre un articol de blog sau catre o pagina detaliata de servicii.

Etichete Informative Media – Foto: Text +Link + Poza

Etichetea Informativa -foto Sunt acele etichete care contin un titlu si o fotografie de detaliu, sau justificativa.

Etichete Informative Media – Video: Text +Link + Video

Etichetea Informativa - video

Sunt acele etichete care contin un titlu si un fisier video. Poate aveti de arata un proces tehnologic, un video de tip „Cum se face…” sau „Stiati ca…”. Fisierele video pot fi gazduite pe platforme precum YouTube, Vimeo, etc.

Etichete Informative Media – Audio: Text +Link + Audio

Etichete Informative - audio Sunt etichetele care prezinta in continutul lor fisiere audio. Fisierele pot fi stocate pe Spotify, SoundCloud, etc.

Etichete Informative Harta

Etichete Informative Harta

Daca aveti de prezentat informatii legate de punctele de desfacere sau alte puncte de lucru locale, zonale, nationale, atunci etichetele harta iti vor fi de un real folos.

Etichete Informative PDF

Etichete Informative PDF Ai de prezentat potentialului tau client fise tehnologice, prospecte, avize sanitare? Atunci etichetele informative PDF sunt exact ce ai nevoie.

Concluzie:

Cu alte cuvinte, turul virtual 3D interactiv si Etichetele Informative nu isi propun doar sa replice cat mai fidel realitatea. Scopul lor este ca plecand de la acea realitate, sa duca lucrurile la un nou superior nivel pentru afacerea ta.

Exista foarte multe combinatii si sugestii de utilizare a acestor etichete informative. In functie de ramura din care face parte afacerea ta, iata care sunt principalele noastre sugestii de utilizare a etichetelor informative, astfel incat ele sa contribuie masiv la cresterea vizibilitatii brandului si la cresterea ratei de conversie a vizitatorilor turului tau virtual 3D. Sugestii utilizare etichete in:

  • aria turismului;
  • aria imobiliarelor;
  • aria culturii si recreatiei;
  • aria sanatatii si frumusetii;
  • aria retail si restaurante;
  • aria arhitecturala si design;

Vom reveni cu articole individuale pentru fiecare categorie in parte. Vrei sa afli un secret de la noi? Te vom invata chiar si cum sa monetizezi aceste etichete informative si sa iti recuperezi in timp record investitia facuta in achizitionarea unui pachet de tur virtual 3D