tururi virtuale 3D imobiliare3D Visual Space Solution

Tururile virtuale 3D, in general, dar mai ales in imobiliare, nu sunt un moft de moment ci sunt un trend.

Marketingul Imobiliar al Deceniului 202X

Schimbari structurale si schimbari ciclice

Ai auzit vreodata de notiuni precum schimbari structurale si schimbari ciclice? Schimbarile ciclice sunt cele care tot revin cu o anumita ritmicitate (exemplu: preturile la diverse resurse, moda, etc). Schimbarile structurale sunt acelea care prin aparitia lor, toate in jur se schimba, ele seteaza un trend fara cale de intoarcere (exemple: aparitia telefonului, a e-mailului, aparitia internetului, a iphone-ului, etc).

Pentru ca o firma sa supravietuiasca in timp, este nevoie ca proprietarii ei sa intuiasca aceste schimbari structurale si sa le imbratiseze de cat mai devreme posibil, de preferat cu mult timp inaintea concurentei. Fiind noi instrumente de marketing, tururile virtuale 3D sunt catalogate deja ca si schimbari structurale.

Mai devreme sau mai tarziu, toata lumea va fi nevoita sa le integreze, in propria sa strategie de promovare. Una din ramurile de business care pot realiza facil o integrare de tururi virtuale 3D, este ramura de imobiliare.

Noua strategie de marketing

In marketingul imobiliarelor, daca poti gasi o strategie care sa functioneze foarte bine pentru toate partile implicate ( vanzator, agentie imobiliara, cumparator) atunci ai gasit solutia castigatoare. In mod traditional, metodele de marketing vizual in imobiliare ofera doar valori partiale prospectilor si de regula trebuie sa le canalizezi pe segmente precise de clientela, ceea ce incarca foarte mult costurile de promovare.

Pentru foarte multa vreme, pozele 2D erau standardul in ramura ( pentru unele agentii imobiliare, inca mai sunt) deoarece aduceau valoare echitabila acestor 3 parti implicate si pe buna dreptate. Acum nici pozele 2D si nici videourile nu pot restabili aceasta balanta de valoare, potentialul cumparator fiind nebalansal. Tururile virtuale 3D ofera ramurei imobiliarelor acest instrument de reechilibrare atat de necesar.

Evaluare: 5 din 5

Stiai ca:

Cifrele vorbesc despre povestile de succes mai bine decat orice altceva:

  • Cumparatorii Millennials reprezinta in momentul de fata aproximativ 35% din totalul cumparatorilor de pe piata imobiliara, ceea ce presupune ca au asteptari diferite si superioare in privinta informatiilor furnizate de agentii imobiliari, sub aspectul angajamentului, a interactivitatii si a disponibilitatii mobile a informatiei respective.  
  • In urmatorii 2 ani 80% dintre Millennials vor fi in cautarea achizitionarii unei locuinte/proprietati, conform Trulia. Asta reprezinta aproximativ 67 milioane de potentiali cumparatori.
  • Agentiile Imobiliare care au afisat mai mult de 50% din continutul informational in format tur virtual 3D, au primit cu 403% mai multe vizite decat cele care nu au facut asta.
  • Proprietatile care au tururi virtuale 3D primesc cu 40% mai multe clickuri de vizualizare decat cele care nu au asa ceva.
  • Agentiile imobiliare care listeaza proprietati doar cu tururi virtuale 3D, primesc cu 95% mai multe telefoane si cu 65% mai multe e-mailuri decat cele care nu fac asta.
  • Astfel de tururi virtuale 3D in imobiliare genereaza pentru agentiile care utilizeaza acest instrument de marketing , cu 49% mai multi clienti seriosi.

Ce mini facilitati specifice tururilor virtuale 3D pot fi de folos in imobiliare?

3D Dollhouse 3D

Modelele noastre 3D permit o vizualizare de ansamblu, unitara, a tuturor nivelelor proprietatii. Daca doresti sa vezi Modelul 3D doar pentru un nivel anume, poti selecta etajul dorit, din lista derulanta cu etaje aflata in meniul din stanga jos. 

Vizualizare plan 2D

Poti folosi si vizualizarea 2D realista. Acest lucru ajuta la o intelegere mai buna si aprofundata a modului de asezare a mobilierului si a fluxului de circulatie intre incaperi.

Etichetele informative

Etichetea Informativa - video

Poti pune in evidenta elemente cheie ale afacerii tale si ofera explicatii suplimentare cu ajutorul etichetelor informative. Ele sunt agentii tai de vanzari ideali. De cate feluri sunt aceste etichete si cum te pot ele ajuta pe tine? Afla cu un click, mai multe despre etichetele informative.

Instrumente de masurare

tururi virtuale 3D imobiliare - instrumente masurare

In cadrul turului virtual 3D ai posibilitatea sa faci masuratori de obiecte. Iti este teama ca frumoasa ta comoda de la bunica, nu va incapea pe usa de la dormitor? Nicio problema, o masori chiar dinainte de a decide ceva legat de apartamentul vizionat. Ti se pare bucataria prea mica pentru tot ce iti propui sa pui in ea? Fara probleme poti sa ii iei toate masuratorile in avans.

Exemple de tururi virtuale 3D in imobiliare

Beneficii implementare tur virtual 3D in imobiliare

Ca reactie la COVID-19  multi dintre potentialii clienti si-au luat masuri suplimentare de protectie, printre care si evitarea vizitarii fizice a diferitelor proprietati. Tururile virtuale 3D devin astfel, din ce in ce mai mult, o prioritate in lumea imobiliarelor.

  • Interactive si usor de utilizat. Tururile virtuale 3D permit vizitatorilor sa exploreze o proprietate in mod independent. Ele permit vizitatorilor libertatea de a se misca prin spatiul respectiv, in ce directie vor ei si in ce ordine a camerelor prefera. In fiecare camera ei se pot concentra pe detaliile care ii intereseaza in mod expres.
  • Capteaza atentia vizitatorului pe o perioada de timp mai lunga. Spre deosebire de textul simplu sau de fotografii, tururile virtuale pot retine atentia vizitatorilor unui site, pe durate lungi ce pot fi chiar si de o ora. Nu ii forteaza nimeni sa paraseasca proprietatea respectiva la ora X si nici sa o viziteze doar cand este proprietarul sau agentul acasa. Cu tehnologia de suprapunere auditiva, a unei naratiuni, privitorul este captivat de calatoria sa virtuala prin proprietate.
  • Creeaza un sentiment puternic de proprietate. Cu cat prospectii stau mai mult si se plimba prin proprietate, cu atat se vizualizeazamai mult traind acolo. Combinandu-se cu alte instrumente precum simulare credit bancar, tururile virtuale 3D pot urgenta decizia de cumparare in mintea prospectului.
  • Economisesc timp si efort. Turul virtual 3D este disponibil si deschis spre vizitare 24/24 si 7/7. Agentul imobiliar nu mai este nevoit sa mearga inainte la proprietate, sa se asigure ca totul este curat, sau sa faca curatenie. Stim bine ca un procent mare dintre cei care viziteaza o proprietate, o fac doar pentru a pune o serie de intrebari. Turul virtual 3D, prin etichetele informative, le poate anticipa aceste intrebari.
  • Atrag prospecti situati la mare distanta fata de proprietate. Exista potentiali clienti, mai ales in cazul proprietatilor de lux, care isi au rezidenta la mii de kilometri distanta. Astfel de oameni sunt foarte ocupati si ar prefera de 1000 ori sa vada virtual si personal, proprietatea, prin turul virtual 3D, decat sa se deplaseze la fata locului doar pentru asta, sau sa se increada intr-un reprezentant.

Mai mult de jumatate din cei care achizitioneaza o locuinta, isi incep cautarile online. Din ce in ce mai multi oameni isi cauta case nu neaparat in zona in care deja locuiesc sau lucreaza. Un procent in continua crestere este reprezentat de tineri, generatia nascuta digital. Aceasta generatie vrea sa culeaga informatii mult mai multe si variate legate de o anumita casa. Cu greu o fotografie sau un simplu video, le poate oferi asa ceva, oricat de bine ar fi ele realizate.

Iti recomandam sa citesti si despre beneficiile implementarii turului virtual 3D in turism

FAQ – tururi virtuale 3D in imobiliare

In cat timp poate fi gata un tur virtual 3D pentru o vila de aproximativ 250mp?

Timpul de executie este de maxim 48 ore de la momentul incheierii contractului, sau de la data programata de comun acord, pentru realizarea scanarii fizice. Daca pachetul de tur virtual ales de client, include si etichete informative, atunci aceasta durata poate varia in sus, in functie de cat de repede sunt puse la dispozitia echipei noastre, informatiile care trebuie sa apara in acele etichete informative. Informatiile respective sunt puse la dispozitie de catre agentul imobiliar.

Exista un pericol pentru agentia imobiliara faptul ca promovati si dumneavoastra proprietatea respectiva, in conditiile in care agentia are incheiat un contract de exclusivitate?

Nu este absolut niciun pericol si nici o incalcare a respectivului contract. Compania noastra nu este o agentie imobiliara si nu intentioneaza sa devina una. Singurul motiv pentru care publicam pe siteul nostru tururile virtuale 3D in imobiliare, este in scop pur educativ (cum este si acest articol), in scop de promovare a propriilor servicii si facilitati oferite acestei ramuri si nu in ultimul rand, in scopul cresterii vizibilitatii proprietatii respective.

Pentru mai multe intrebari si raspunsuri, va invitam sa cititi pagina FAQ

Concluzii:

Concluzia este ca, tururile virtuale 3D implica prospectii intr-un mod in care nicio fotografie nu o poate face. Se mai spune despre turul virtual 3D ca reprezinta „inteligenta locatiei” deoarece aduce la masa tranzactiei emotia.

Tururile Virtuale 3D Economisesc si Eficientizeaza Timpul

atat al Agentilor Imobiliari cat si al Prospectilor,

Contribuie la o Filtrare mai Calitativa a Clientilor

si Imbunatatesc Vanzarile