Tururi virtuale 3D in turism - Turism pe barca3D Visual Space Solution

De ce un tur virtual 3D in aria turismului?

Tururile virtuale 3D sunt in primul rand un foarte modern si eficient instrument de marketing si promovare. Ele sunt cu mult mai mult decat orice tur virtual 360 pe care l-ai vazut pana acum. Daca ar fi sa facem o comparatie cu lumea masinilor, am putea spune, cu toata siguranta, ca tururile virtuale 3D oferite de noi reprezinta Lamborghini-ul tururilor virtuale si au o aplicabilitate si eficienta foarte mare in turism.

 In prestarea serviciului nostru, folosim o foarte sofisticata tehnologie 3D cu imagini si infrarosu.  Aceasta tehnologie ofera o experienta unica de vizitare a spatiilor intr-un mod extrem de realist, stimuland interactivitatea si generand conectari mult mai eficiente intre oameni si spatiile fizice vizitate.

Ele pot fi utilizate sub diferite forme :

  • 🎯Conectare si afisare in Google Street View si Google Map;
  • 🎯Introducere prin cod embed in websitul companiei sau in alte platforme de listare;
  • 🎯 Distribuire a turului si a materialelor adiacente, pe canale sociale precum: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn;
  • 🎯Utilizare ca un eficient instrument de relationare si de creare a unor parteneriate strategice;
  • 🎯Inserarea lui, sau a materialelor subsidiare, in cadrul unei game largi de materiale de promovare electronica: e-mail, newsletter, prezentari Powerpoint.

Viata se schimba. Tehnologiile se schimba. Nevoile se modifica. Afacerile trebuie sa se adapteze, vor nu vor, noilor tendite. Avem nevoie sa furam timp din toate actiunile pe care le facem zi de zi, iar turul virtual 3D exact asta face: te ajuta sa furi timp si sa il investesti mult mai atent in alte parti.

    Vrei sa mergi direct la o sectiune anume?

Care sunt beneficiile oferite de turul virtual 3D ramurei turismului?

Beneficiile oferite Hotelurilor, Pensiunilor, Cabanelor Montane, si oricaror altor proprietari de spatii de cazare

Tururile virtuale 3D implementate in turism, aduc clientilor directi, unitatile de cazare proprietare ale respectivelor tururi virtuale, numeroase si variate beneficii atat in zona de marketing (diversificarea canalelor de promovare, cresterea cotei de piata, etc), cat si in zona de vanzari si de eficientizare a costurilor.

  • Cresterea vizibilitatii si a notorietatii brandului – informatia legata de spatiul de cazare este nu doar mai complexa si unitara dar ajunge la mult mai multa lume in mod instant;
  • Cresterea gradului de ocupare a camerelor – stim foarte bine ca unul din cei mai importanti indicatori de rentabilitate in industria ospitaliera, este Gradul de Ocupare. Mai multa vizibilitate realista a spatiului -> Decizii mai usoare si mai rapide de rezervare a camerelor -> Mai multi potentiali clienti;
  • Cresterea numarului de reviewuri pozitive si cresterea ranking-ului pe Booking sau alte platforme de rezervare camere – turul virtual 3D reduce la zero decalajul dintre asteptarile potentialului turist cu privire la spatiul de cazare sau functionalitati si realitatea cu care se confrunta la fata locului. Acest aspect duce la imbunatatirea satisfactiei clientului si evident la obtinerea unor reviewuri mult mai bune;
  • Cresterea numarului de potentiali clienti  straini – una din marele probleme ale turismului romanesc este imaginea precara pe care o are Romania in afara granitelor ei. Unul din factorii determinanti in decizia de a petrece o vacanta sau un sejur in Romania, pentru potentialul turist strain, este tocmai discrepanta mare intre ceea ce i se prezinta si i se promite prin poze si videouri si ceea ce experimenteaza LIVE cand ajunge in unitatea de cazare. Turul virtual 3D ar aduce astfel imense beneficii acelor unitati de cazare care indeplinesc standardele de calitate si care isi doresc un al mixt de clientela, orientata cu precadere catre turistii straini. Sa nu uitam ca acestia din urma au si o alta putere de cumparare.
  • Eficientizarea utilizarii timpului anagajatilor din zona de receptie si customer service . Cati dintre dumneavoastra nu ati pus mana pe telefon, inainte de a face rezervarea finala a unei camere, pentru a solicita informatii suplimentare, sau pentru a primi raspunsuri la anumite nelamuriri survenite in vizionarea unor poze sau videouri ale locatiei respective. Turul virtual 3D ofera ocazia primirii proprilor raspunsuri pe masura explorarii 3D a spatiului. In acest fel, timpul receptionistului este economisit si eficientizat, el putand indeplini alte sarcini importante.
  • Realizarea de parteneriate zonale cu firme din alte ramuri de activitate – cu ajutorul turului virtual 3D , prin intermediul Etichetelor Informative plasate in tur. Etichetele pot contine informatii de tip: poza, video, text, harta, audio, pdf si pot servi la promovarea zonei respective, prezentand potentialului client informatii si contacte ale altor producatori sau prestatori de servicii locali. Unde se dezvolta unul e bine, dar unde se dezvolta mai multi, este excelent.
  • Reducerea si eficientizarea costurilor companiei – parteneriatele cu producatori sau prestatori de servicii locali, pot constitui adevarate surse de eficientizare a costurilor cu realizarea turului virtual. Investitia in tururi virtuale 3D pentru afacerile din turism se poate astfel imparti intre mai multe firme. In functie de cati alti parteneri de afaceri sunt promovati in cadrul acestui tip de tur virtual 3D, unitatea de cazare proprietara a turului, poate nu doar sa isi acopere costurile de realizare a turului dar chiar sa inregistreze profit.
  • Restructurarea calitativa a industriei ospitaliere – presupune eliminarea organica din randul celor care ofera spatii de cazare, a celor care nu indeplinesc anumite standarde calitative. Turul virtual 3D oferit de noi, NU SE POATE TRUCA. In aceste conditii si sub presiunea unei cereri mari din partea utilizatorilor finali (potentialii turisti), unitatile de cazare neconforme, nu vor mai putea pacali pe nimeni cu doar niste poze sau minivideouri atent realizate si vor fi nevoiti, fie sa isi updateze conditiile de cazare si sa isi implementeze un tur virtual, fie sa se inchida. In acest mod, raman pe piata doar unitatile serioase.

Beneficiile oferite consumatorului final: turistul

Implementarea tururilor virtuale 3D de catre societatile care activeaza in turism, ca si instrument de marketing si promovare, aduce reale beneficii si utilizatorului final: potentialul turist. De cate ori nu ati dorit sa vizitati noi zone ale tarii si ati intampinat dificultati in a alege cea mai potrivita unitate de cazare? Fie informatiile oferite erau putine, fie pozele puse la dispozitie nu erau concludente, fie nu raspundea nimeni la receptie pentru a va oferi detalii suplimentare. Turul virtual 3D rezolva toate aceste probleme si nu numai:

Ofera posibilitatea de vizualizare realista a spatiului de pe orice suport tehnic: desktop, tableta, telefon mobil, ochelari VR si de pe orice browser fara a fi nevoie de instalare a unei aplicatii in acest sens;

Da ocazia potentialului turist sa culeaga prin intermediul Etichetelor Informative puse la dispozitie de proprietarul turului virtual 3D, o multitudine de informatii legate de: tipurile de camere, asezarea lor fata de punctele cardinale si fata de vecinatati, facilitatile oferite de hotel sau pensiune, meniul restaurantului, dar si informatii legate de atractiile turistice din zona sau sa poata colecta cupoane de reduceri de la partenerii de business locali ai respectivei unitati de cazare;

Trasforma potentialul turist intr-un client deja in proportie de peste 80% satisfacut de ceea ce urmeaza sa primeasca la fata locului, deoarece vizualizarea realista a spatiului il ajuta deja,din start, sa decida mult mai asumat, daca doreste sau nu sa se cazeze in acel loc.

M-am bucurat foarte tare cand am vazut ce pot face cei de la 3D Visual Space Solution. Am vazut de curand unul dintre tururile lor virtuale pentru un boutique hotel din Vatra Dornei si l-am trecut instantaneu pe lista de locuri de vizitat dupa pandemie.

E atat de util sa poti explora locul pe care te gandesti sa il vizitezi si ma tot intreb de ce nu sunt mai multi hotelieri care sa aleaga un tur virtual pentru locatia lor. Poti sa ai cele mai grozave fotografii, nu se compara cu un tur virtual 3D. Imi fac o idee clara si stiu daca voi merge acolo, lucru pe care nicio fotografie de pe lumea asta nu ma va convinge atat de repede. Ne-ar scuti pe toti de o multime de mailuri pentru ca daca as vrea sa fac un eveniment acolo as sti dinainte daca se preteaza sau nu si as economisi mult timp.

Madalina Randasu – Managing Partner L.E.A.D Agent

Beneficiile oferite agentiilor de turism, prin implementarea tururilor virtuale 3D in unitatile de cazare

Unii dintre primii beneficiari colaterali ai implementarii acestor tururi virtuale 3D in turismul romanesc, sunt agentiile de turism din tara, dar mai ales cele din strainate. Prezenta acestor tururi virtuale 3D in site-urile mai multor unitati de cazare, le ofera acestora posibilitatea de promovare mult mai eficienta a Romaniei, ca destinatie turistica. Exemplu: Balkan Holydays

Beneficiile oferite altor industrii colaterale

Alti beneficiari colaterali ai implementarii tururilor virtuale 3D in turismul romanesc, sunt producatorii locali sau prestatorii locali de servicii de recreatie. Daca in mod traditional, gaseai la receptia hotelului/pensiunii/cabanei montane, tot felul de pliante si cupoane de reduceri pentru diverse produse locale sau distractii zonale, cu ajutorul turului virtual 3D , prin intermediul Etichetelor Informative plasate in tur, potentialul turist va stii din avans ce poate manca specific sau poate vizita in zona respectiva, pe durata sejurului. Astfel de Etichete Informative ajuta la relationarea mult mai puternica, pe plan local, intre diferite industrii si promovarea incrucisata de brand. Partenerii locali pot contribui chiar financiar pentru prezenta lor in etichetele Informative ale unui tur virtual, permitand astfel proprietarului de tur, sa isi optimizeze investitia facuta.

Beneficiile oferite intregii Romanii, prin implementarea tururilor virtuale 3D in turism

Credem ca ne putem da seama cu totii cum ar putea beneficia intreaba Romanie, de pe urma acestui inovativ instrument de marketing. Implementarea tururilor virtuale 3D in turism ar trebui sa devina o strategie de tara.

Exemple de tururi virtuale 3D in turism

Iata cateva exemple de astfel de tururi virtuale realizate de echipa noastra de implementare.

Apartament de inchiriat pe litoral

Turism pe barca

Alpine Lounge

Care este pretul realizarii unui astfel de tur virtual 3D?

Exista mai multe variabile care sunt luate in calcul atunci cand se intocmeste o oferta de pret. Politica companiei noastre este aceea de a oferi pachete de servicii tur virtual, pachete care includ, pe langa realizarea turului virtual 3D, si anumite servicii optionale menite sa transforme experienta de vizitare in una cu adevarat captivanta : Materiale Social Media (Poze HD, Poze 360, Mini videouri, Gif-uri), Statistici Vizitare, Planuri 2D, Integrare cu Google Street. Alti factori care influenteaza pretul sunt: suprafata de scanare si dificultatea spatiului. Exemplu: este mult mai dificila de scanat o suprafata de 500mp reprezentand o casa cu 2 etaje, o mansarda si un subsol, decat o hala de aceeasi suprafata. Tocmai de aceea, ofertele noastre sunt personalizate.

Daca doresti mult mai multe informatii cu privire la tururile virtuale 3D si cum te pot ajuta pe tine, in mod expres, tinand cont de particularitatile afacerii tale , nu ezita sa ne contactezi. Da click pe butonul alaturat, lasa-ne datele tale de contact si mesajul tau iar noi vom reveni in maxim 24 ore cu un telefon sau e-mail