tururi virtuale 3D instrumente de visual marketing

De ce tururi virtuale 3D? Tururile virtuale 3D sunt in primul rand un foarte modern si eficient instrument de marketing si promovare. Ele sunt cu mult mai mult decat orice tur virtual 360 pe care l-ai vazut pana acum.

Realitatea ultimelor luni ne-a aratat ca dupa ce ne-am adaptat, inventat si orientat intr-un anumit domeniu de business, este momentul sa o luam de la capat. Flexibilitatea si curajul in a observa oportunitatile si cerintele momentului, sunt vitale.

Sa ne re-adaptam realitatii de consum. Sa ne re-inventam modul de a raspunde clientilor nostri. Sa ne re-orientam asupra noilor necesitati ale pietei.

Analistii economici si specialistii in promovare au elaborat prognoze pertinente care au contribuit la o rafinare, la o nuantare eficace a unor afaceri romanesti de succes. Primele saptamani de izolare sociala, impusa ca masura de preventie pentru a controla extinderea epidemiei, au dus la o crestere spectaculoasa a cotei afacerilor online, respectiv a modulului de e-commerce.

Schimbarea de mindset in comunicare

Acum, mai mult decat oricand, este nevoie sa facem o schimbare de mindset. Insistam asupra acestui aspect, pentru ca se stie ca singura constanta este schimbarea, vazuta ca proces continuu. Este esential sa intelegem importanta schimbarilor de mentalitate si sa punem accentul pe dezvoltarea unei comunicari transparente si usor de inteles de catre toate partile implicate. Abordarea corecta a spiritului antreprenorial, vazut ca un ansamblu de factori cheie, poate sa faca diferenta daca intelegem importanta comunicarii, atat in interiorul firmei, intre angajati, cat si la exterior, in relatia pe care antreprenorul trebuie sa o aiba cu mediul online.

Traversam o perioada extrem de sensibila cand „exterior” a devenit echivalent cu „online”. Realitatea sociala a momentului face ca alaturarea celor doi termeni, „exterior” si „online”, sa devina un element cotidian. Online-ul a devenit canal unic de comunicare si constientizarea acestei abordari trebuie sa genereze si o atitudine profund responsabila. Valorificarea responsabila a instrumentelor din spatiul online trebuie sa devina un element fundamental in strategia de marketing.Website-ul si retelele de socializare sunt uneltele de baza cu care putem sa lucram in aceste momente. Sa invatam sa folosim cu responsabilitate spatiul virtual, este vital.

Ca si instrumente inovative de visual marketing, tururile virtuale 3D, raspund pozitiv tendintelor anului 2020, asa cum reies ele si din studiul realizat de cei de la Hubspot

Ce ar trebui sa stie agentiile de marketing in acest moment?

  • 91% dintre consumatori citesc review uri online si 84% dintre oameni se incred in aceste reviewuri la fel de mult precum o recomandare venita de la un prieten apropiat;
  • Una din 2 persoane care dau search dupa o afacere locala, o si viziteaza in acea zi;
  • 76% din oamenii care cauta o afacere/un loc in proximitatea lor, de pe smartphone, trec pragul si unei alte locatii din jurul celei cautate, in exact aceeasi zi;
  • Rata medie de conversie a acestor cautari este de 5%;
  • 60% dintre consumatori au cautat local un business de cel putin 6 ori in ultimul an de zile;
  • O afacere de dimensiuni medii este gasita prin search local pe Google de mai mult de 1000 ori pe luna.

Beneficiile oferite de turul virtual 3D clientului unei agentii de marketing

Ca si agentie de marketing trebuie sa fii mereu la curent cu ultimele trenduri din domeniul promovarii. Clientii se asteapta ca agentia de marketing sa le ofere cele mai optime solutii de promovare, cu cele mai bune rezultate si cele mai inovative solutii pliate pe specificul businessului lor.

Fie ca vorbim de domenii precum turism, imobiliare, HoReCa, HR, centre spa, clinici medicale si sportive, productie etc. , tururile virtuale 3D pot fi utilizate cu multe beneficii pentru acesti clienti. Implementarea unor tururi virtuale 3D de catre societatile care activeaza in turism, ca si instrument de marketing si promovare, aduce reale beneficii celor care detin un astfel de business. Cateva dintre ele ar fi : cresterea vizibilitatii si a notorietatii brandului , cresterea gradului de ocupare a camerelor , cresterea numarului de reviewuri pozitive si cresterea ranking-ului pe Booking sau alte platforme de rezervare etc.

Pentru mai multe detalii despre beneficiile unui tur virtual 3D pentru business-urile din turism puteti gasi AICI

Tururile virtuale 3D, in general, dar mai ales in imobiliare, nu sunt un moft de moment ci sunt un trend. In marketingul imobiliarelor, daca poti gasi o strategie care sa functioneze foarte bine pentru toate partile implicate (vanzator, agentie imobiliara, cumparator) atunci ai gasit solutia castigatoare. In mod traditional, metodele de marketing vizual in imobiliare ofera doar valori partiale prospectilor si de regula trebuie sa le canalizezi pe segmente precise de clientela, ceea ce incarca foarte mult costurile de promovare.

Mai multe detalii despre beneficiile unui tur virtual pentru cei care activeaza in imobiliare gasiti AICI

In cazul in care clientul tau are un business in arhitectura si/ sau design interior UTILIZAREA de tururi virtuale 3D reduce masuratorile manuale cu pana la 80% si accelereaza procesul de desenare cu pana la de 2 ori mai repede utilizand planurile automate si referintele vizuale.

Si in acest caz beneficiile sunt multiple si puteti gasi mai multe detalii AICI

Pachetul de tur virtual 3D pe care firma noastra il propune, mai ales agentiilor de marketing, include si materiale care pot fi utilizate in promovarea in social media. Fie ca vorbim de Facebook, Instagram, LinkedIn sau YouTube, fiecare marketer a intampinat probleme in a obtine de la clientul lui materiale de promovare sub forma de poze sau filmulete. Noi rezolvam aceasta problema prin faptul ca oferim si poze HD, poze 360, GIF-uri, dar si mini-videouri care pot sa fie utilizate cu succes in promovarea in social media a clientului vostru. O noutate sunt pozele interactive.

Exemple de tururi virtuale 3D

Clinica Stomatologica

Comunitatea the Dress Up

Casa de vanzare – Branesti

Etichete informative

Pe langa multiplele beneficii prezentate mai sus, prin tururi virtuale 3D, clientul vostru poate sa transmita informatie valoroasa cu ajutorul etichetelor informative.

Etichetele Informative sunt simple „pioneze” ce apar vizibile din orice perspectiva, pe masura ce vizitatorul inainteaza in cadrul turului virtual 3D. Atunci cand vizitatorul trece cu mousul pe deasupra unei astfel de pioneze, aceasta se deschide permitand vizitatorului accesul la informatiile pe care le contine.

Ce face ca etichetele informative sa fie atat de atractive si eficiente, este tocmai multitudintea de tipologii de etichete. Combinarea diferitelor tipul de etichete precum si utilizarea etichetei corecte pentru un anumit tip de informatie, reprezinta deja o arta ce sta in mana fiecarui proprietar de tur virtual. Din fericire, echipa noastra este specialista in asa ceva, foarte creativa si gata sa construiasca cea mai buna strategie pentru tine si afacerea ta. Etichetele, dupa tipul de informatie prezentata, se impart in : etichete simple, etichete media foto, etichete media video, etichete media audio, etichete harta, etichete pdf. Mai multe detalii gasiti AICI

Tur Virtual 3D & Google Street View

Sunt doua termene pe care multa lume le cunoaste, turul virtual 3D si Google Street View. Putini sunt cei care se gandesc sa le puna impreuna si sa masoare efectele sinergetice ale acestei alaturari.

Cu ce il ajuta pe clientul tau integrarea turului virtual 3D cu Google Street View?

  • Turul Virtual Google este accesibil permanent pe motorul de cautare  Google Search, precum si in Google Maps si Google Earth. El permite vizitatorilor sa exploreze interiorul in ritmul si timpul propriu;
  • Ca si produs, are cel mai mare efect vizual, mult mai mare decat cateva simple poze. Turul creeaza, in potentialul client aflat in zona, interesul de a vizita LIVE locul prezentat și evident de a cumpara/consuma. Este un “must have” pentru orice firmă cu un marketing online sănătos;
  • Un Tur Virtual 360° munceste de fapt 24/7 pentru tine;
  • Afacerile care au implementat serviciul de Street View au remarcat cresterea numarului de clienti si marirea comenzilor/rezervarilor, cu peste 30%;
  • Transparenta si sinceritetea oferite potentialilor clienti, poate fi un mare plus;
  • Imbunatatire Local SEO;
  • Conectarea la Compania Mea Google.

Nu stii ce pachet i se potriveste clientului tau, nu stii cat ar putea sa reprezinte, din bugetul de marketing, invetitia intr-un pachet de tur virtual 3D? Nu este absolut nicio problema. Solicita o Intrevedere ONLINE cu specialistii echipei noastre pentru a discuta toate detaliile si pentru a primi raspunsurile la toate intrebarile si neclaritatile tale.