Visual marketing in imobiliare in 2020

Generatia Millenial reprezinta in momentul de fata aproape 35% din totalul cumparatorilor de pe piata imobiliara. In urmatorii 2 ani, aproape 80% dintre ei vor fi in cautarea unei noi locuinte, iar asteptarile lor sunt conectate la informatie tehnologica din ce in ce mai interactiva. Chiar in acest moment, 89% dintre cumparatori isi cauta o proprietate folosind doar dispozitivele mobile. Aceste lucruri au determinat aparitia inovatiei in marketingul imobiliarelor.  Tehnologiile interactive care erau odata doar experimentale, au inceput sa devina o modalitate standard de prezentare a proprietatilor. Este timpul inovatiei in randul instrumentelor de visual marketing in imobiliare.

 Agentii imobiliari importanti invata sa stapaneasca aceste noi tehnologii si sa le inteleaga beneficiile pentru a-si putea imbunatatii abilitatile de convingere a potentialilor clienti. Afla mai multe despre beneficiile turului virtual 3D in imobiliare

  • In 2019, 39% din marketerii digitali erau de convingerea ca o parte mult mai mare din bugetul de marketing ar trebui alocat crearii unei experiente vizuale si interactive.
  • 41% dintre cumparatori au gasit ca fiind foarte utile hartile interactive, in timp ce 40% au spus acelasi lucru despre tururile virtuale 3D. ​​

In conditiile in care cumparatorii se indreapta intai spre mediul online, atunci cand incep sa prospecteze dupa o casa, fotografia de inalta fidelitate a devenit o obligatie in marketingul oricarei proprietati. Cu toate acestea, agentii imobiliari de top utilizeaza mai mult decat traditionalele fotografii 2D  pentru a crea acea stare emotionala necesara prezentarilor online de proprietati.  Cele mai de succes instrumente de marketing sunt cele care vand cel mai bine prospectului, viziunea traiului efectiv in acea locuinta, cele care creeaza acea conexiune a vizitatorului cu spatiul astfel incat acesta sa isi doreasca cu mai mult decat experienta traita online. 

Situatie comparativa instrumente de visual marketing in imobiliare 2020

Fotografiile 2D reprezinta punctul de intrare in marketingul modern al proprietatilor imobiliare, insa agentiile de top care doresc sa creeze prezentari memorabile si sa iasa pozitiv in fata celorlalte agentii, au nevoie de tactici care sa le creeze acest avantaj competitiv.

Fie ca utilizeaza filmari cu drona, fie ca apeleaza la tururi virtuale 3D, marketingul de tip „efecte cinematografice” este cel care face diferenta si impresioneaza noua generatie de cumparatori. Visual Marketingul este doar o componenta a unui intregi strategii de marketing menite sa listeze proprietatile, sa distribuie informatiile pe canalele social media  si sa creeze adevarate pagini web de prezentare a fiecarei proprietati in parte. 

Acceseaza Ghidul Instrumentelor de Visual Marketing in Imobiliare in 2020 daca vrei sa afli mult mai multe statistici si informatii relevante despre instrumentele de marketing ale prezentului in ramura imobiliara

Poate vrei sa citesti si despre: